Ankaralı Ezgi

ezgi başar 22 yaşında ankarada yaşıyor 

12 yorumlar

  1. Süslü kel sülü

    22 yaşındaymış, 52 yaşındaki kadınlar da bile daha az kıl var,

    16
    1
  2. Dayı bu nedir midem bulandı ayıda bu kadar kıl yok heryer kıl girmeyin

    10
    1
  3. Oğlum yemin ediyorum bakın size. YEMİN EDİYORUM. Bu kadın beni bir yere bağlasın. Arkaya attack on titan dan “YouSeeBIGGIRL” I Açsın. Soyunduktan tam olarak 0.000000000001 Salisecik sonra “ANNİE REİNERRRRRRRR !!!” Diye bağırmazsam en adi şerefsizim amk. BUNE LAN. KARA DELİK AMK. Femdom korku hikayelerine ilham olur yemin ediyorum.

  4. Denilecek hiçbir şey yok, Derby Haydii hayırlı traşlarrrrr

  5. Bu primat hakkında söylenecek hiçbir şey yok. Aynen Ali Desidero abimizin ağzından okuyoruz, Derby Haydii hayırlı traşlarrrr…

  6. Kıllara bak orospu çocuğu ya.
    Gör kıllarını sikeyim. Sexting yaparken şöyle bir görsel gelse, direk engellerim orospu çocuğunu.

  7. biaz elden geçmesi lazım
    bundan hoşananda ne bilim ????

    demekki neymiş he kadın güzel değil bakımlı olmak zounda imiş :))))

  8. Mahvettin midemi mahvettin

  9. Belgrat dan daha kıllı

    Keşke ilk yorumlara baksaydım

  10. Güzel ama bakımsız

    Arkadaşlar mal güzel ancak bakımsız garajda beklemiş araba gibi ha bu kadınla sexting yapmam ama sikişeceksem atarım ibandan 200 tl komple vucut agdaya yollarım guzel sikilir bu ha ama bu halde değil

  11. Nefes alsın yeter

    Abi hiç farketmez kıllı mıllı sikeyim yeter göreyim yeter yeterki kadın olsun

    1
    2

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.